طراحی سایت ورد پرس

امروزه همه به دنبل خرید راحت و یا دریا فت اعطلاعات اسان هستند. تمامی مشاغل و کسب و کارها این هدف رادارند که تمامی عطلاعات شغلی خود را در اختیار جامعه قرار دهند بهترین امروزه تکنولوژی این راحتی را در اختیار ما گذاشته تا بتوانیم به روز تر راحت تر به کار ها و امورات دیگر خود بپردازیم طراحی سایت ورد پرس یکی از این راه ها است که امروزه خیلی پرطرفدار است در ادامه بیشتر توضیح خوایم داد.

طراحی سایت ورد پرس چیست

طراحی سایت ورد پرس به معنی این است که در یک سیستم مدیریت محتوا انجام دهیم و این مدیریت توسط افراد محتوا نویس برسی میشود. باورد پرس میتوان انواع مختلفی از وبلاگ ها و وبسایت هارا راه اندازی کرد علاوه بر این هر شخص میتواند.طراحی ایده ومحتوای خاص خود را داشته باشد و خدمات ارائه بدهد.

ورد پرس

وردپرس پنلی است که در اختیار محتوا نویس و یا هر شخصی قرار میگیرد تابتواند. در ان محتوایی مربوط به یک کسب و کار موزیک یا  هر چیز دیگری را قرار بدهد بهتر است. میتوان در ان تنظیمات اعم از گذاشتن عکس و غیره را قرار داد. یکی از بهترین برنامه هایی است که میتوان در ان فعالیت کرده و به موفقیت رسید. ورد پرس را میتوان بصورت رایگان دانلود کرده و به روی فضای مجازی خود نصب کرده و وب سایت را به دلخواه خود طراحی کرده و مدیریت کنیم.

چرا در طراحی سایت از ورد پرس استفاده کنیم

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد ورد پرس یک سیستم مدیریتی برای تولید محتوا است. این سیستم که تحت وب است به تمامی مشاغل کمک میکند که با استفاده از طراحی سایت و مهارت کلمه کلیدی نوشتن بیشتر به معرفی کسب و کار خود بپردازند پس بهتر است هرجه زود تر اقدام به طراحی سایت کرده و به کسب درامد بالا رسید.

چرا طراحی سایت برای مشاغل بهترین روش فروش است

با توجه به شرایط امروزه که بیماری کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده است یکی از بهترین روش ها برای کسب در امد طراحی سایت است. خیلی از مشاغل از قبل از این روش استفاده میکردند که با این بیمار جهانی به سود بیشتزی رسیدند و مشاغلی که هنوز با این سیستم اشنا نشده بودند بعد از شیوع بیماری رو به طراحس سایت اوردند میتوان به جرعت گفت که نیمی از مشاغل جهان کسب و کاز انلاین دارند و بسار موفق هستند.

محبوبیت وردپرس

یکی از سوال هایی که ذهن مارا مشغول میکند این است که چرا امروزه وردپرس محبوبیت خاصی برخور دار است این سیستم در عین زیبایی بسیار ساده است والبته هرکس میتواند راحت ان را یاد بگیرد و بصورت رایگان در اختیار قرار گرفته که قسمت های مختلف پنل خود را مدیریت کنم. و به راحتی از تمامی بخش ها استفاده کنیم.

زبان ورد پرس

در این نرم افزار تمام خدمات بصورت فارسی قرار  گرفته که بیشترین کاربرد را در ایران دارد.

اطمینان وردپرس

یکی از بزرگ ترین سایت ها که از سیستم محتوا نویسی استفاده میکند سایت(جی زی و بلک بری) است که سالهاست از این نرم افزار استفاده میکند.تا به امروز میلیون ها سایت برای مدیریت محتوای خود از این نرم افزار استفاده میکنند.

چه سایت هایی را میتوان ساخت

با این روش میتوان سایت های زیادی را طراحی کرد که کار بردی هستن و داو طلبان زیادی دارند.

  • وب سایت های عضویت
  • شبکه اجتماعی
  • انجمن سازی
  • وب تجاری
  • فروشگاه های تجارت الکترو نیکی

اموزش ورد پرس

وردپرس شامل اموزش خاصی نمیشود چون یکی از راحت تر ین سیستم های مدیریت محتوا است که در ایران محبوبیت خاصی دارد. همه افراد میتوانند به راحتی از ان استفاده کرد.

تاریخچه وردپرس

مت مولنوگ در وبلاگش که مبنی بر مدیریت محتوا ساخته شده بود. علام کرد که تصمیم بر طراحی یک سیستم بع روز و جدید دارد که برای وبلاگ نویسان راحتی را فراهم کند و نیاز هارا برطرف کند. در سال2003 این تصمیم گرفته شد و در سال2004 اولین نسخه وردپرس منتشر شد ودر سال 2005 در برنامه توسعه پذیری شخصی راه اندازی شد که وبلاگ نویسان بتوانند در تعققیر وردپرس نقش ایفا کنند و این روش های مت مولنوگ باعث شد که امروزه یکی ااز محبوب ترین نرم افزارها باشد که اکثر مشاغل از ان استفاده میکنند.

پوسته وردپرس

در این نرم افزار مخزنی طرحی شده که هزاران پوسته رایگان بصورت اماده در اختیار ما قرار گرفته است که در ظاهر موثر است ولی اگر از هیچ کدام از پوسته باب میل ما نبود میتوانیم قالب اختصاصی خود  در هر زمینه ای را طراحی و یا از وب سایت های مختلف دانلود کنیم.  و البته می توانیم قالبی راکه طراحی کرده ایم در سایر سایت ها اپلود کنیم.

seo درطراحی سایت

سئو امروزه یکی از مشاغل پردروب است سئو یک شغل تخصصی شناخته شده است و اقذاماتی است که باعث میشود کلمه کلیدی توسط متور های گوگل بیشتر شناخته شود و در صورت سرچ مشتری در اولین صفحه باشد و بیشتر جلب توجه کند.

تفاوت wordpress.comوwordpress.org

wordpress.com

این وب سایتی است برای اهداف تجاری مت مالنگدین است ولی امکان ساخت را به شما میدهد.قابل ارتقااست که میتوان در یک دامنه سفارشی با یک هزینه مشخص ان را ارتقا داد ولی کنرل کمی به وسایت خواهیم داشت از نظر امنیت وب سایت را امن می کند سرورهای امنیت دهنده ان پشتیبانی رایگان میشوند. این سایت برای افرادی ک مهارت فنی کافی ندارند بسیار مناسب است.

wordpress.org

در این وب سایت میتوانیم نرم افزار را بصورت رایگان دریافت کنیم و از تمام مزایای ان بصورت کاملارایگان استفاده کنیم.میتوان از تمام تم ها و پوسته ها بصورت رایگان استفاده کرد ولی برای سفارشی کردن باید مبلغ مشخصی را پرداخت کنیم. از لحاظ کنترلی میتوان روی سایت کاملا کنترل شخصی داشت و در میتوان از کسب و کار خود در ان تبلیغات کرد و هرهدفی که در ذهن خود داریم در ان پیاده کرد. هر شخص که در این سایت فعالیت می کند مسئول نگهداری سایت خود است و هر از گاهی باید به روزرسانی شود.

php

php یا افزونه که به ان پلاگین هم گفته میشود با اضافه شدن به وردپرس قابلیت های جدیدی را به ان اضافه میکند انواع مختلفی از پلاگین وجود دارد که کاربرد های مختلفی را در وردپرس ایجاد می کند. برای مثال افزونه فرم ساز که برای ایجاد فرم های مختلف از ان استفاده می کند و یا افزونه فروشگاهی برای ایجاد امکاناتی که به فرشکاه اینترنتی کمک میکند مانند افزونه تخفیف درگاه پرداخت و مقایسه محصولات دیگر است. این یک نرم افزار کوچک ولی بسیار کاربردی است.

چه سایت هایی میتوان با وردپرس ایجاد کرد

  • وبلاگ
  • سایت فروشگاهی
  • وب شرکتی
  • وب نمونه کار
  • انجمن

وبلاگ

از وبلاگ برای انتشار مقالات تصاویر و اخبار استفاده میشود که در رابطه با چیز خاصی نیست و موضوعات مختلفی دارد.  مهم ترین ویژگی وبلاگ این است که تمامی مطالب بطور مرتب در ان به روز رسانی میشود.

وب سایت شرکتی

داشتن یک وب خوب در رابطه با کسب و کار خود میتواند در امد بالایی را ایجاد کند. و برای معرفی محصولات که این قابلیت را در وردپرس ایجاد کرده است قالب های شرکتی در ان به وجود امده ک در رونق کسب و کار شرکتی تاثیر مثبتی داشته باشد.

وب سایت نمونه کار

میتوانیم توانایی های خود را در مهارت برنامه نویسی در معرض نمایش قرار دهیم. در وردپرس میتوان راحت تر وسریع تر انجام داد.

تالار گفتگو یا انجمن

گاهی اوقات برای فهم و ارتقای مهارت به پرسش نیاز داریم وردپرس این وب سایت را طراحی کرده که بتوانیم در ان به راحتی با  افراد دیگر پرسش و پاسخ انجام بدهیم تنها بایک کلیک میتوانیم اپشن وردپرس پشتیبانی و چت را فعال کرد این وب سایت به راحتی ساخته و افزوده میشود.

طراحی سایت با ورد پرس

طراحی سایت با وردپرس بسیار کار راحتی است.همانطور که در مباحث قبلی توضیح داده شد با چند کلیک ساده باستفاده از افزونه ها و قالب ها میتوان سایت را طراحی کنیم با توجه به این که وردپرس یک برنامه رایگان ولی قدرتمند است برای طراحی وساخت سایت کافی نیست. وبه:

  • دامنه
  • هاست
  • افزونه وردپرس

در اخرین کلام

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین روش برای رونق کسب و کار های اینتر نتی است که در ان میتوان از شرکت سئو کاربرتر کمک گرفت انها با انرژی شمارا راهنمایی میکنند و به شما کمک میکنند و محتوا وتصاویر خوبی را در پنل قرار میدهند تا بتوانند لینک کاری یا شرکتی شمارا در صفحع اول گ.گل قرار بدهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

تماس از واتساپ