راهنمای خرید پکیج دیواری در کرج

خرید پکیج در کرج از دیرباز برای تامین گرمایش و آب گرم خانه همیشه بسیار مهم بوده است. پکیج، دستگاهی است که قابلیت تامین آب گرم مصرفی و گرمایش هر قسمت از ساختمان را به‌طور همزمان دارد که به‌صورت کابینت دیواری یا زمینی نصب می‌شود. اگر شما هم برای خرید پکیج دیواری در کرج نیاز به مشاوره دارید تا پایان مقاله راهنمای خرید پکیج دیواری در کرج با ما همراه باشید. شما می توانید برای خرید پکیج در کرج  با مشاورین ما در مجموعه x تماس بگیرید.

 

خرید پکیج در کرج
خرید پکیج در کرج

انواع پکیج دیواری در کرج

مزیت‌های انواع پکیج شامل عدم اشغال محیط، تنظیم دما به دلخواه خودمان و بدون صدا بودن است. پکیج‌های گرمایشی با توجه به نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • پکیج گازسوز: این پکیج خود به دو نوع دیواری و زمینی بدون صدا تقسیم می‌شود.
  • پکیج سوخت گازوئیل: نوع زمینی پکیج گازوئیل سوز در موتورخانه منزل یا در انباری خارج از واحد مسکونی قابل نصب است.
  • پکیج دو گانه سوز: این پکیج نیز در موتورخانه و انباری بیرون از منزل قابل نصب است.
  • پکیج‌های برقی: پکیج‌های برقی نیز به دو نوع دیواری و زمینی بدون صدا طبقه‌بندی شده‌اند.

پکیج های گرمایشی گازوئیلی و دوگانه‌سوز که به صورت پکیج گرمایش زمینی هستند، بطور معمول در ساختمان‌های ویلایی و یک طبقه استفاده می‌شوند. هنگام خرید پکیج در کرج می‌توانید با توجه به پارامترهای مدنظرتان، یکی از پکیج‌های بالا را تهیه نمایید.

 

نحوه نصب پکیج در کرج
نحوه نصب پکیج در کرج

معرفی مزیت و معایب پکیج دیواری

پکیج دیواری به‌دلیل عدم وجود ذخیره آب گرم، قادر به گرم کردن سیستم گرمایش و تامین آب گرم به‌صورت همزمان نیست و در طراحی سیستم، لازم است ابتدا آب مصرفی گرم شود. دودکش دیواری از نوع دو جداره است که یکی برای جذب دود و دیگری برای کشیدن اکسیژن جهت احتراق استفاده می‌شود. جهت خرید پکیج در کرج به نمایندگی‌های معتبر مراجعه نمایید.

استفاده از پانل‌های دیواری می‌تواند فواید و مزایای بسیاری داشته باشد که در ادامه مقاله به مزایا و معایب آن‌ها می‌پردازیم.

فروش پکیج در کرج
فروش پکیج در کرج

مزایای پکیج دیواری در کرج

پکیج‌های نسل جدید دارای ویژگی‌های منحصربفردی مانند راندمان حرارتی بالا، سنسورهای هوشمند برای عیب‌یابی و ده‌ها مزایای دیگر هستند. خرید پکیج در کرج دارای مزایای زیر نیز می‌باشد:

  • استقلال در استفاده از لوازم خانگی و تامین گرمایش و آب گرم
  • قابلیت تنظیم و کنترل دمای گرمایش پکیج مورد نظر
  • کاهش هزینه‌های انرژی و تعمیرات پکیج
  • تنظیم دمای مورد نظر به دلخواه خودمان
  • مصرف گاز بهتر، راندمان بالاتر احتراق
  • تبدیل حرارت و هزینه‌های مصرف گاز کمتر
  • عملکرد بی‌صدا
  • مصرف انرژی پایین
  • دسترسی آسان به پکیج
  • عدم نیاز به موتورخانه مرکزی
  • دارای عملکرد امن و مطمئن

معایب پکیج دیواری در کرج

  • پکیج‌ها عمر کوتاه تری نسبت به موتورخانه دارند.
  • فضای اشغال شده در داخل واحد یکی از معایب مهم آنها است.
  • در متراژهای بالای 300 متر کارایی آن‌ها کمتر می‌شود.

 

نحوه نصب پکیج دیواری در کرج

قبل از خرید پکیج در کرج ابتدا می‌بایست محل نصب را در نظر بگیرید. پکیج دیواری یک وسیله گرمایشی است که آب گرم حمام و گرمای شوفاژ را تامین می‌کند. اگر شرایط نصب پکیج دیواری مناسب نباشد، مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. انتشار گازهای بسته‌بندی سوخت در محیط داخلی یکی از عواقب این کار است. محلی که قصد نصب پکیج را دارید باید دارای دودکش مناسب باشد. هرگز پکیچ دیواری بدون دودکش را نصب نکنید. در صورت بسته بودن محوطه ساختمان، گردش هوا در محیط امکان‌پذیر نیست و گاهی لازم است پنجره را کمی باز بگذارید؛ البته این کار هم بسیار خطرناک است.

بهترین مارک پکیج در کرج
بهترین مارک پکیج در کرج

 

خرید پکیج دیواری در کرج

خرید پکیج خوب و مناسب برای خانه، واقعا یک سرمایه‌گذاری مهم است، بنابراین داشتن اطلاعات کافی در مورد نصب و خرید پکیج در کرج یک کار ضروری است. پکیج‌های دیواری با توجه به مصرف کمتر و دوام بیشتر، بسیار توصیه می‌شوند، اما اگر می‌خواهید پکیج‌هایی با راندمان حرارتی بالاتر خریداری کنید، مدل‌های کفی گزینه بهتری هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید پکیج دیواری یا زمینی، نکات فنی شامل شرایط نصب، خدمات پس از فروش، تحویل قطعات یدکی پس از خرید و شرایط آب گرم آن است.

انتخاب درست و اصولی پکیج گرمایشی دیواری به عوامل مختلفی مانند موقعیت جغرافیایی، اندازه محل نصب، شرکت سازنده، نحوه نصب و همچنین بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. رادیاتورها که در گذشته شوفاژ نامیده می‌ شدند، یکی از مناسب‌ترین وسایل گرمایشی در ساختمان‌ها هستند که همراه با پکیج نصب می‌شوند که با ایجاد جریان آب گرم، محیط شما را در فصل پاییز و زمستان گرم‌تر از همیشه می‌کنند. بنابراین هنگام خرید رادیاتور در کرج نیز می‌بایست به عوامل موثر در خرید و نکات مهم توجه کنید.

قیمت پکیج در کرج بستگی به نوع آن یعنی زمینی یا دیواری بودن، ظرفیت حرارتی پکیج، نوع مبدل، داشتن فن و برند دستگاه دارد. پکیج های ایرانی مدل‌های مختلفی دارند که باعث متغیر بودن قیمت آن‌ها نیز شده است.

 

سخن آخر

 

جهت خرید پکیج در کرج اولویت انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌باشد، جایی که ضمانت کالا دارد و خدمات پس از فروش خوبی را  ارائه می‌دهد. بعد از این موارد می‌توانید پرامترهای مدنظرتان را لیست کنید و با توجه به آن‌ها پکیجی مناسب را خریداری نمایید. پکیج‌های انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید مدل مدنظرتان را با توجه به این پارامترها تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

تماس از واتساپ