خرید ایزوگام در کرج

خرید ایزوگام در کرج آن هم از یک فروشگاه معتبر در این شهر نیازمند پیش اطلاعاتی در اینباره می‌باشد تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید. امروزه در بازار، ایزوگام‌های بسیار متفاوت با کیفیت های مختلفی موجود است که شما باید با توجه به نوع نیاز خود مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ایزوگام را تهیه نمایید.

این تنوع بالا، کار خرید ایزوگام در کرج را برای مردم عادی کمی سخت کرده است؛ چرا که بسیاری از افراد دانش و اطلاعات کافی از این موضوع ندارند و در هنگام خرید دچار مشکل می‌شوند. ما در این مقاله از سایت x، تصمیم به معرفی ویژگی‌های یک ایزوگام خوب، نحوه نصب ایزوگام و راهنمایی خرید ایزوگام در کرج پرداخته‌ایم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

راهنمای خرید ایزوگام در کرج
خرید ایزوگام در کرج

ویژگی‌های یک ایزوگام استاندارد

 

اولین و برترین ویژگی‌های یک ایزوگام استاندارد می‌تواند برند یا مارک آن باشد؛ چراکه ایزوگام‌ها برای پوشش‌دهی و عایق انواع رطوبت استفاده می‌شود و برند در این زمینه نقش پر رنگی را ایفا می‌کند. هرچه برند این محصول شناخته شده‌تر باشد، نحوه نصب ایزوگام نیز آسان‌تر و نتیجه پایانی مطلوبی خواهد داشت. این محصولات معمولا دارای وزن‌هایی بین 37 الی 42 کیلوگرم می‌باشند که این وزن کاملا استاندارد و مناسب است.

اگر محصول انتخابی شما ضخامتی حدود 5.3 میلی‌متر دارد، می‌توان آن را یک ایزوگام باکیفیت و استاندارد معرفی کرد. لیبل چسبیده شده به بدنه‌ ایزوگام باید تمامی اطلاعات محصول مانند نام و برند شرکت تولیدکننده یا اطلاعات تماس و راه ارتباط مشتری با شرکت را به همراه داشته باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت که ایزوگام خوب و مناسب ایزوگامی است که در تولید آن از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده باشد.

موادی مانند پلی‌استر و پلیمرها، الیاف تیشو و غیره از بهترین کیفیت‌ها باشند و وزن و ضخامت کلی محصول نیز طبق استانداردهایی که مجاز است تولید شده باشد. البته بسیاری از افراد برای خرید ایزوگام در کرج دچار مشکل می شوند؛ چرا که اطلاعات کامل و صحیح را از این موضوع ندارند.

 

نحوه نصب ایزوگام در کرج
نحوه نصب ایزوگام در کرج

نحوه نصب ایزوگام استاندارد

 

برای نصب صحیح و استاندارد، در قدم اول باید خرید ایزوگام در کرج را به‌خوبی و با داشتن اطلاعات کامل و مناسب انجام دهید که بهترین و باکیفیت‌ترین ایزوگام را تهیه نمایید. در قدم بعدی باید سطح مورد نظر به‌درستی تمیز و شسته شود؛ به‌طوریکه عاری از هرگونه خاک یا مانعی ریز و درشت باشد.

زیرسازی سطح مورد نظر اهمیت بالایی دارد و برای اینکار باید قبل از شروع عملیات نصب ایزوگام، تمامی ترک‌ها همراه با ملات سیمان پر شوند تا سطح صاف و یکنواخت شود؛ سپس باید ایزوگام را به اندازه‌ای که نیاز دارید باز کنید. رول‌های ایزوگام 10 متری می‌باشند و عرض آن حدود 90 سانتی‌متر است.

پس از باز کردن رول و گذاشتن ایزوگام در محل مورد نظر، باید با حرارت مناسب از دو طرف و وسط آن، شروع به چسباندنش روی محل کنید. اگر پلاستیکی که روی محصول موجود است، بر روی کار باشد، حتماً باید قبل از حرارت دادن، پلاستیک را از سطح آن جدا کنید. در ابتدای کار بهتر است که سطح ایزوگام را به‌خوبی بررسی کنید که اگر دارای برآمدگی یا ایرادی باشد، آن را ببرید تا کاملاً یکدست و هم‌‌تراز گردد.

بهتر است در مواقعی که احتمال بارش برف و باران یا طوفان را می‌دهید، اقدام به نصب ایزوگام نکنید. در دمای زیر ۵ درجه سانتی‌گراد، عایق کاری و نصب ایزوگام پیشنهاد نمی‌شود؛ چراکه امکان دارد، سرما یا طوفان شدید باعث اختلال در چسبیدن ایزوگام شود و خاصیت الاستیکی‌اش را تا حد زیادی کاهش ‌دهد.

 

ویژگی ایزوگام استاندارد
ویژگی ایزوگام استاندارد

راه‌های تشخیص ایزوگام استاندارد

 

راهی که بتوان معرفی کرد که نیاز به دانش و اطلاعات زیادی نداشته باشد و همه افراد بتوانند به‌سادگی از آن برای تشخیص ایزوگام مناسب و باکیفیت استفاده کنند، بوی ایزوگام است. بوی محصول نشان‌دهنده کیفیت و مرغوبیت‌اش می‌باشد؛ اگر در تولید ایزوگام از قیر یا پلیمرهای درجه یک استفاده نشده باشد یا به زبان عامیانه، تقلبی و بی‌کیفیت باشد، قطعاً بوی نامطبوع مازوت را حس خواهید کرد.

روش دیگر تشخیص ایزوگام استاندارد و تقلبی را می‌توان دست کشیدن روی سطح خارجی آن بیان کرد، اینگونه‌که شما می‌توانید با لمس قسمتی از لایه خارجی ایزوگام، تشخیص دهید، این محصول با کیفیت و استاندارد است یا خیر! اگر دست شما به ایزوگام نچسبید و ذرات بسیار ریز و سیاه رنگی را مشاهده نکردید، این محصول کاملا استاندارد و باکیفیت است.

در روش بعدی می‌توانید تکه‌ای از ایزوگام را بریده و در فریزر قرار دهید؛ پس از گذشت زمانی حدود دو ساعت آن را از فریزر خارج کرده و با دست تا 120 درجه آن را خم کنید. اگر محصول انتخابی شما ترک برداشت یا شکسته شد با کیفیت و مرغوب نیست و قطعاً در صورت عایق‌کاری و استفاده در برابر سرما و گرمای طبیعی نیز، مشکلاتی را بوجود می‌آورد.

خرید ایزوگام در کرج که بسیار با کیفیت و استاندارد باشد، نکته مهم و حائز اهمیتی است؛ زیرا ایزوگام شما را از سرما محافظت می‌کند؛ پس بهتر است در خرید این محصول حتما از افراد کارشناس و با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید از خسارت‌های سنگین و جبران‌ناپذیر پیشگیری کنید.

 

هزینه نصب ایزوگام در کرج
هزینه نصب ایزوگام در کرج

سخن پایانی

 

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد خرید ایزوگام در کرج و راه‌‌های تشخیص ایزوگام استاندارد و مناسب و همچنین نحوه نصب ایزوگام را برای شما عزیزان بیان کنیم. در هنگام خرید ایزوگام باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید یک خرید رضایت‌بخش و مناسب را انجام دهید.

پیشنهاد می‌شود حتما از افراد با تجربه یا کارشناسان حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید تا ایزوگامی استاندارد را خریداری نمایید.یک ایزوگام استاندارد به راحتی نمی‌شکند و بوی نامطلوب مازوت نمی‌دهد. دقت کنید که در هوای سرد بارانی و برفی اقدام به نصب ایزوگام ننمایید؛ چرا که ممکن است خاصیت الاستیکی خود را از دست بدهد و دیگر قابل استفاده نباشد.

حتما از افراد باتجربه کمک بگیرید و ایزوگام خود را نصب کنید؛ چراکه به همان اندازه که استاندارد بودن ایزوگام اهمیت دارد، انتخاب یک فرد خبره برای نصب هم جزو اولویت است. برای خرید ایزوگام در کرج به این موارد گفته شده حتما دقت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

تماس از واتساپ