ویژگی های یک ردیاب خودرو با کیفیت

ویژگی های یک ردیاب خودرو با کیفیت 

بسیاری از افراد نمی دانند ویژگی های یک ردیاب خوب چیست و از کجا باید آن را تهیه کنند؟ دلیل این که ردیابی با کیفیت بوده و کارایی زیادی دارد ولی ردیاب دیگر تقلبی است، چیست ؟ انتخاب افراد برای خرید یک ردیاب با کیفیت از چه طریقی می تواند انتخاب درستی باشد؟ 

این سوالات و سوالات مشابه این برای افرادی که خواهان خرید ردیاب خودرو می باشند از سوالات ضروری می باشد که در حفظ و بازپس گیری خودرو از سارقین تاثیرگذار می باشد.  

امروزه افراد برای حفاظت از خودروی خود به استفاده از ردیاب خودرو روی آورده اند زیرا این ردیاب ها علاوه بر حفاظت خودروی افراد می توانند تمام اتفاقات درون خودرو و پیرامون آن را هم ثبت نماید. ردیاب ها در مدل های مختلف و با برندهای متنوع در بازار موجود می باشند که افراد با توجه به نیاز و کارایی که از آن انتظار دارند، ردیاب خودرو را خریداری می نمایند. مزیت ردیاب های خودرو به سایر ابزار پیشگیرانه سرقت این است که شما می توانید آن را در هر جایی از خودروی خود و به دور از چشم سارقین نصب نمایید. 

 vehicle tracker

ویژگی های ردیاب خودرو با کیفیت چه مواردی می باشد؟ 

  • امکان تعیین موقعیت دقیق خودرو 

سوال اصلی افراد در خرید یک ردیاب خودرو با کیفیت این است که ردیاب خوب چه خصوصیت اصلی باید داشته باشد تا بتواند با کیفیت محسوب شود؟ باید این تعریف اولیه را در مورد تعیین کیفیت ردیاب عنوان کنیم که نشان دادن موقعیت فعلی خودرو و همچنین سرعت دقیق آن می تواند ازعوامل اصلی در خرید یک ردیاب باشد. این اطلاعات را می توان از نقشه یا پیامک متوجه شد و دریافت نمود. این اطلاعات با کمک ردیاب جی پی اسی می باشد که از طریق ماهواره می تواند اطلاعات گیرنده ها را دریافت کرده و سپس به ردیاب انتقال دهد. دلیل این دقت هم همین به روز بودن تکنولوژی مورد استفاده می باشد. هر چقدر کیفیت ردیاب خودرو بالاتر باشد اطلاعات به صورت دقیق تری ارسال می گردد. 

  • امکان دیدن مسیرهای طی شده با خودرو 

چطور یک خریدار ردیاب می تواند مسیرهایی که در طول روز، شاید هفته، ماه و سال گذرانده است را، ببیند؟ این مورد تنها با یک ردیاب خودروی با کیفیت امکان پذیر است که تمام حرکات خودرو را چه زمانی که خودرو دست شخص است و چه زمانی خودرو به فرد دیگری واگذار شده است را بتوان مشاهده کرده و از آن گزارش تهیه نماید. این امکان را می توان امکان ویژه ای دانست که با ردیاب خودرو با کیفیت قابل استخراج می باشد. شما چه برای خودروی خود و چه سایر خودروهایی که ردیاب آن ها در اختیار شما می باشد، می توانید این گزارش را مشاهده کرده و متوجه مسیرهای طی شده خودروها بشوید. 

  •  امکان مشخص نمودن محدوده جغرافیایی برای خودرو  

خریداران ردیاب می توانند برای خودروی خود محدوده تعیین کنند؟ پاسخ این سوال بله است. یکی دیگر از ویژگی های ردیاب خوب در خودروها این است که خودرو زمانی که از محدوده ای که صاحب ردیاب برای آن تعیین کرده است، نتواند خارج شود. یک ردیاب با کیفیت این امکان را به صاحب خود می دهد که برای خروج خودروی خود محدوده تعیین کرده و در صورت خروج خودرو از محدوده مورد نظر آلارم دریافت نماید. این موضوع هم در مواردی که خودرو مورد سرقت واقع می شود کارایی دارد و هم برای مشاغلی که خودرو در دست فرد دیگری است و قرار است توسط کارفرما چک شود، موردنیاز می باشد. کارفرما با دریافت هشدار می تواند از راننده خودروی موردنظر توضیحات را دریافت کرده و در صورت تخلف به آن ها تذکر دهد. 

  • امکان خاموش نمودن خودرو بدون راننده :آیا این امکان وجود دارد که افراد بتوانند خودروی خود را از راه دور خاموش کنند؟ باید بگوییم بله با وجود یک ردیاب با کیفیت و نصب آن در خودروی خود می توانید خودروی خود را از راه دور خاموش کنید. این مورد اصلاً هیچ محدودیتی مکانی ندارد و شما می توانید به راحتی خودرو را حتی از مسافت های دور خاموش کنید. این آپشن بیشتر زمانی کارایی دارد که خودروی شما به سرقت رفته است و شما متوجه سرقت شده و می توانید با خاموش کردن از راه دور سریعاً خود را به مکانی که در نقشه نشان داده می شود رفته و می توان آن را سریع ترین روش جهت برگرداندن خودرو دانست 
  • امکان تعریف سرعت دلخواه در خودرو :خودروی شما در دست فرد دیگری است و نمی توانید به او بگویید که از سرعتی که مدنظرتان است بالاتر نرود؟ پس چه راهکاری باید به کار برد تا این کنترل سرعت انجام شود؟ باید بگوییم که ردیاب های باکیفیت این مورد را هم در خصوصیات خود دارند و دیگر نیاز نیست تا فرد برای این که خودروی خود را در اختیار فرد دیگری گذاشته است، استرس داشته باشد. با تعیین سرعت مجاز می توانید با خیال راحت و مطمئن از این که سرعت بالاتر از حد مجاز نخواهد رفت خودروی خود را در اختیار فرد دیگری بگذارید و از راه دور و از طریق پنل کاربری او را چک کنید. در صورتی راننده قصد داشته باشد که از سرعت مدنظر بالاتر رود، آلارم داده شده و اجازه به او داده نمی شود. 
  •  داشتن دکمه هشدار در مواقع اضطراری :شاید اغلب خریداران ردیاب خودرو این موضوع را ندانند که یک ردیاب باکیفیت می تواند در مواقع ضروری جان فرد را نجات دهد ولی چگونه؟ زمانی است که فرد داخل خودروی خود نشسته است و به دلیل اتفاقی که افتاده است، نیاز به کمک فوری داشته و کسی اطرافش نیست. یکی از این مواردی که می توان از ویژگی های یک ردیاب خودرو باکیفیت است، داشتن دکمه کمک اضطراری بوده که شما با فشردن آن می توانید به اطرافیان خود اعلام خطر نموده و از آن ها کمک بخواهید.  
  • تنظیم زمان توقف خودرو :اگر فردی به عنوان کارفرما خودروهایی در اختیار رانندگان داشته باشد از چه راهی مطلع گردد که رانندگان در سرکار هستند و یا در مکانی به مدت طولانی متوقف شده اند؟ اگر گزارش کاملی در این مورد بخواهد ردیاب می تواند این خروجی را در اختیار او بگذارد؟ این مورد هم از موارد و ویژگی های یک ردیاب خودروی باکیفیت محسوب می شود که به فرد این امکان را می دهد که بتوانند در تنظمیات ردیاب، زمان توقف خودرو را هم مشخص نماید و در صورت توقف خودرو در هر مکانی که باشد به صاحب ردیاب فوراً اطلاع داده خواهد شد که به راننده خاطی تذکر بدهد. 
  • امکان تنظیم سنسورها :برخی اوقات افراد متوجه کم شدن بنزین خود نشده و یا زمان تعویض روغن خودرو و … را فراموش می کنند. آیا ردیاب برای این مورد هم راهکاری دارد؟ بله ردیاب های باکیفیت علاوه بر موارد بالا این توانایی را هم دارند که مشتریان بتوانند تنظیمات خاصی را روی آن ها انجام نمایند. به طور مثال چک ماهیانه خودرو مانند زمان تعویض روغن به فرد هشدار داده می شود و باعث می شود ضرری به خودرو وارد نگردد. همچنین می توان موارد دیگر چک کردن خودرو را هم به عنوان یاد آور ماهانه یا هفتگی در ردیاب خریداری شده، ثبت نمود. 

چطور می توانیم ردیاب خودرو با کیفیت تهیه کنیم؟ 

در صورتی که از ابتدای مقاله ویژگی های یک ردیاب خودروی با کیفیت را مطالعه کرده باشید، با ردیاب خودرو آشنایی بیشتری پیدا کرده اید. این خصوصیات و مزایا می تواند فرد را در خرید یک ردیاب خودرو که از تمام نظر کارایی دارد، کمک نموده و راهکاری برای افرادی باشد که در خرید و استفاده از ردیاب تجربه ای ندارند. خریداران با آشنایی با ویژگی های یک ردیاب با کیفیت و توانایی های آن دیگر فریب جنس های تقلبی و غیر اصل را نخواهد خورد و به راحتی می توانند جنس بی کیفیت را از جنس های اصل و با کیفیت بالا انتخاب انجام نماید. این مساله بسیار موضوع مهمی است زیرا این خرید می تواند همراه همیشگی فرد و خودرو او باشد و تمام استرس های او را کم نماید. 

از کجا ردیاب مطمئن و با خصوصیات خوب بخرم؟ 

این مرحله از کار برای بسیاری از افراد از سخت ترین مراحل می باشد زیرا با خریدی اشتباه کارایی لازم از ردیاب را به دست نخواهند آورد و ممکن است هزینه ای که انجام داده اند، دور ریخته شود. پس سوالی که بسیاری از افراد و خریداران ردیاب دارند این است که جی پی اس خودرو را از کجا تهیه کنم که علاوه بر کیفیت خوب بتواند گارانتی و پشتیبانی خوبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد؟ ما به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می دهیم که مدت طولانی و چند ساله در زمینه فروش انواع ردیاب و ردیاب خودرو سابقه کاری درخشان داشته و با مستقر کردن کارشناسان فروش خود به افراد مشاوره لازم در مورد هر نمونه از ردیاب می دهند.  

در صورتی که شما هم نیاز به خرید انواع مختلف ردیاب و یا ردیاب خودرو دارید می توانید با کارشناسان شرکت با شماره های ذیل تماس حاصل نموده و از خدمات و پشتیبانی پس از خرید بهره ببرید. 

مدیریت فروش: 09124909053-09124331770 – 88563259

دیدگاه‌ خود را بنویسید

تماس از واتساپ